Kenapa Aku Masih Single??

kenapa aku masih single??
haaa...ini salah satu topik yang hangat diperkatakan dan soalan yang sama asyik diajukan kepada aku..haihh...
gua pun naik bosan..
aku: "asyraf!kau single eh???tak pecaye lah.."
aku jugak: laaa...asal plak x pecaye...dah tu takkan kau nak suro aku kapel ngn sape2 dgn perangai aku yg kebudak-budakkan ni..(smbil buat muke bangang..=_='')
aku ade beberapa reason kenapa aku masih single sampai sekarang..
sbb aku ni mcm dah tak percaya ngn cintan-cintun bagai nak rak ni!


reason yang pertama:

aku macam tak yakin boleh  bagi komitmen kat bende lain selain stadi and aktiviti aku kat u ni..and aku takut..if aku pecah kan komitmen aku kepada dua bahagian iaitu perempuan dan study..aku takut aku akan melebihkan bahagian perempuan tu...hihi..ni bukan aku pakai sebut je tau..ni aku penah try kat sekolah dulu pd zaman muda-muda!hahaha..and study serta result aku ke laut!!!and i don't want that thing happen again..

mmg akan ade orang akan cakap.."haaa...tu lah kauu!tak reti nak urus mase!!..tgk macam aku ni..gf pun ade..result pon masyuk!!"

aku akan membidas balik kate2 sakti mereka yang berkata sedemikian "tu kau doh!!aku lain..aku mmg tak reti urus mase pun...aku bukan cemerlang cam kauu!!"
and aku nak tgk ape ending-nye couple tu!!
kalau x kawen siap ah korg!!mmg aku dtg umah sorg2 pastu buat2 tnye.."nape x kawen lagi??bukan dulu korg couple ke??"
bhahaha....teringin sangat tgk muke diorg ni!!

reason kedua:

aku ni suke berkawan ngn ramai manusia..tak kira lah laki ke perempuan ke..tapi kalau diikutkan kawan aku lebih ramai perempuan berbanding laki..so aku x nak disebabkan aku hanya berkawan..teman wanita aku tu jeles tak tentu pasal! and membuat tuduhan melulu yang aku ni ade scandal lain!!
arrgghh!tu mmg gile!!
aku kawan je lahh!!hhhmmm...agak susah untuk mendapatkan teman wanita yg sporting dan disamping itu tak menduakan aku..hehe..


reason ketiga:

AKU NI PEMALU!!

tu je masalah hidup aku sekarang..

reason keempat:

aku ni kalau balik ALOR STAR mmg aku tak melekat kat rumah..so takkan lah tiap2 nak pegi mane2 tu kene report kat "beliau"...leceh lahhh!!haiyaaa..
lagipon wat pe lah nak bgtau kan??
kawan2 aku kat alor star tu sume laki..and kalau perempuan sekalipon..sume mama aku kenai dah ajak dtg umah dh pon..x payah nak risau-risau..haha

reason kelima:

aku ni tak de lah kaye mane nak beli top up!!
top up aku pun mama aku sapot!!
takkan lahh semua topup tu nak dilaburkan utk beliau......
haiyaaaaa.,,

mesti korg pikir aku kedekut kann??hihi

MEMANG PON!!!

reason keenam:

aku tak nak..if aku bercinta and then clash..pastu aku menangis!!!
HEYY!!THAT'S NOT ME OKAY!!

aku tak akan menangis sebab cinta tak kesampaian..(ceywahhh!!ayat mcm ayat NABOL..HAHA)








tue la.. aku pun plik.. sepupu aku dulu x hot pun.. tp skunk awek keliling pinggang.. ish3!! xptot2..

No comments:

Post a Comment