Kenapa Aku Kekok Bila Berhadapan Dengan Perempuan Yang Aku Suka???

haaa...ini salah satu topik yang aku nak cakap..haihh...
gua pun naik pening..
Hrmm... macam mane nak mula cite ye??
aku: "asyraf!kau ni penakut eh???ape le tak de sifat kejantanan langsung.."
aku jugak: laaa...asal plak x de...dah tu kau nak suruh buat ape.. da aku tak brani nak buat macam mane..
dari dulu sampai sekarang aku still macam ni.. still penakut!!! ape bole buatkan da lumrah..

Boleh dikatakan seluruh badanku terpaku macam ada aliran letrik yang mengejutkan bila berdepanperempuan yang aku suka ! Kenapa jadi begini ? Apa dah jadi padaku ? Aku pun tak tahu... Meskipun da ada depan mata tp aku still tak bole bagai nak rak.. Hrmmm... Apa kan daya aku hanya manusia yang lemah.. Tak mampu berkata-kata..

Kadang-kadang apabila dia menoleh, dan tersenyum kepadaku. Gila!! Gadis ini sedangi membuat aku gila. Tiba-tiba ada yang berbisik, aku ingin sekali selalu ada di sampingnya kala dia sedang begini. Ah… gadis ni bikin angau aku dibuat nya.. Angau3!!! 

Haaaa!!! Xdpat smbung... aku masih angau lagi ni...

No comments:

Post a Comment